Opravdu způsobil kortizon drastické hubnutí Anny Gunnové?

Celebrity / ztráta hmotnosti

Září 27, 2013 / Podle: Whitney E. RD

 Screen shot 2013-09-23 na 9.57.00 AMvěděl jsem, že nejsem jediný, kdo si myslel, že se něco děje s drastickým úbytkem hmotnosti Anny Gunnové.

diváci Emmy byli v neděli večer šokováni, když viděli vítěze nejlepší herečky ve vedlejší roli, jak vypadá extrémně tenký na červeném koberci po znatelném přírůstku hmotnosti během sezóny 4 Breaking Bad.

v reakci na obavy fanoušků se Gunn konečně obrátila na časopis People s vysvětlením, že její přírůstek hmotnosti byl způsoben lékem, který užívala na nějakou záhadnou nemoc.

“ během natáčení seriálu jsem byl skutečně nemocný a ovlivnilo to mou váhu,“ řekl Gunn. „Dali mi kortizon a já jsem nafoukl a přibral na váze. Teď je mi líp, díky Bohu.“

dále řekla, že snížila váhu tím, že dělala Pilates a honila kolem svých dvou malých dětí.

okamžitě jsem přemýšlel, může lék skutečně ovlivnit něčí váhu tolik? A jak to vysvětluje fakt, že je ještě hubenější, než byla před přibýváním na váze?

obrátil jsem se na svého přítele Dr. Joshua Goldmana, rezidentního lékaře na UCLA a šéfredaktora House Call, MD, pro odpovědi.

Dr. Goldman mi řekl, že kortizon je slangový termín pro skupinu léků zvaných kortikosteriody, které se používají dvěma způsoby: v lékařských mimořádných situacích a pro dlouhodobou léčbu zvládání nemocí.

v prvním případě mohou být použity, pokud někdo měl astmatický záchvat nebo alergickou reakci. V posledně jmenovaném se používají k léčbě autoimunitních onemocnění, jako je lupus nebo artritida.

jak se ukázalo, dlouhodobé užívání těchto léků je obvykle spojeno s přírůstkem hmotnosti. Přesněji řečeno, může vyvolat „Cushingoidní příznaky“, tj. rychlý přírůstek hmotnosti v obličeji, břiše a zadní části krku. Jejda!

udělal jsem trochu více výzkumu a zjistil jsem, že Ashley Judd skutečně řekla, že trpí podobnými příznaky v 2012 po použití steroidů k léčbě závažné sinusové infekce.

zdá se tedy, že vysvětlení Anny Gunnové je zcela legitimní. Ale to opravdu nevysvětluje její extrémní hubnutí.

Dr. Goldman mi řekl, že jakmile člověk přestane užívat steroid, měl by být schopen vrátit se do své počáteční hmotnosti za šest měsíců až rok.

“ lidé, kteří přibírají na váze na steroidech, mají o něco jednodušší než průměrný člověk, pokud jde o ztrátu hmotnosti po ukončení léčby, protože jejich tělo bude směřovat k předchozí hmotnosti, když jste odstranili stimul získávající váhu.“
Všimněte si, že neřekl, že ztrácejí větší váhu.

zde je obrázek Anny v roce 2008, před přibýváním na váze, vypadající šťastně a zdravě.

anna-gunnFotografický kredit: Getty

je jasné, že je nyní mnohem menší než předtím.

ať už se děje nebo děje s Gunnem, jen doufám, že se jí daří dobře. Rád jsem ji sledoval na Breaking Bad v průběhu let a doufám, že budu i nadále sledovat, jak její hvězda stoupá v jakémkoli projektu, který si vybere příště.

Děkujeme Dr. Goldmanovi za pomoc s výzkumem v tomto článku!

vážit: jaké jsou vaše myšlenky na to? Vadí vám, když vidíte herečky, jak vypadají tak hubeně? Nebo si myslíte, že si lidé musí hledět svého?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.