Recenze: Dex (Nintendo Switch)

po shlédnutí přívěsu pro Dex, byl jsem docela nadšený hrát hru. Vypadalo to jako mnoho dalších úžasných, akční indie hry, které jsem hrál na přepínači. Nevěděl jsem však, že původní hra debutovala před pěti lety v roce 2015. Takže zatímco přívěs vypadal skvěle, věděl jsem, že se budu zabývat nějakou zastaralou mechanikou. Ještě pořád, příběh tajemné modrovlasé ženy, která dokáže nakopat zadek a vzít jména v barevném, cyberpunk open-world vypadal docela zajímavě.

hra samozřejmě začíná nejasným nastavením, musí přece zůstat záhadná. O Dex nemáte moc informací. Ale zřejmě, je úžasná, a někteří špatní kluci po ní jdou, protože je tak úžasná, to je vše, co opravdu potřebujete vědět. Hráč převezme kontrolu poté, co Dex spadne do kanalizace, kde potká některé stinné postavy. K pokroku, Dex se musí probojovat skrz tento hrubý, kanalizační gang. Takže váš první boj je proti třem nepřátelům, bez skutečného tutoriálu nebo informací. Můžete udeřit a kopnout, ale hodně štěstí, že jste se dostali dovnitř. Tihle kluci rádi blokují vaše útoky. Je to pro ně koníček nebo tak něco. Byl jsem tak naštvaný na první zápas kvůli tomuto jednomu muži. Zablokoval téměř každý úder. Dostal jsem se jen jako 1 z každých 10 zásahů.

je tu také problém, jak neohrabaný a pomalý Boj cítil. Prostě to nebyla sranda, jak jsem si myslel. Představoval jsem si hru jako staré arkádové beat em ups. Bohužel, byl jsem nadšený, když jsem získal svou první zbraň. Myslel jsem si, „teď to bude mnohem jednodušší,“ ale mýlil jsem se. Ty zbraně musí střílet pelety, protože se zdálo, že moje útoky na blízko způsobují větší škody než kulka. Až později jsem začal dělat věci jinak a uvědomil jsem si, že stealth je způsob, jak jít, když sundávám padouchy. Dex může udělat několik různých tahů, pokud jde o útoky na blízko; stačí přijít na to, co vám nejlépe vyhovuje. Zbraně jsou zřejmou možností a Dex má docela dobrý arzenál, ale použití vašich hackerských dovedností v kombinaci s tajnými útoky může být mnohem efektivnější.

ještě jedna věc, kterou potřebujete vědět, je, že sbírání kreditů je životně důležité pro váš postup(tím „vital“ myslím, že to bude vaše zkušenost mnohem méně frustrující). Sbírání kreditů vám umožní zakoupit upgrady pro vybavení a zbraně společnosti Dex. Někdy je těžké je najít, ale stojí za to.

vím, že to zní, jako bych poukázal na mnohem více negativů než pozitiv, pokud jde o Dex, ale tato hra má co nabídnout. Stejně jako pole znaků, které Dex splňuje. Je to upřímně jedna z nejlepších částí hry. Mám pocit, že postavy mají větší hloubku a intriku než skutečný příběh. Hlasové přenosy a dialog jsou zábavné, a zdá se, že každý NPC má svou vlastní osobnost. Existují také různé dialogy pro volby, které děláte ve hře, což se mi líbí. Ale vždycky jsem v rozporu s tím, jak to ovlivní příběh. Což mě obvykle nutí hrát hru, a to je dobré, že?

dalším profesionálem je prostředí, ve kterém je hra nastavena. Cyberpunkové hry jsou vždy trochu zábavné, jen kvůli elegantním věcem, se kterými můžete komunikovat, a cool, sci-fi technologie. Ale svět v dexu je docela úžasný, obecně. Moc se mi líbilo, jak každá oblast, do které jsem šel, měla tolik na co se dívat, a tolik detailů. Měl bych také zmínit, že Dex je trochu špinavá hra. Není to špatné, ale spíše“ tato hra je pro dospělé“. Je tu spousta nadávek, pochybných postav a dokonce … nahoty. Plné, blocky, pixely maso! Vlastně je to docela vtipné. Dex je nelineární, otevřený svět hra. Můžete dělat mise v libovolném pořadí, které uznáte za vhodné, a prozkoumat různé trasy. Takže pokaždé, když hrajete, můžete najít něco nového nebo vidět něco, co jste si nevšimli poprvé.

Dex postrádá v některých oblastech, ale myslím, že celkový zážitek byl docela příjemný. A jak už jsem zmínil, je to hra, kterou chci vrátit a hrát znovu. Každá hra, kterou si Stahuji na svém přepínači, je obvykle jedna, kterou doporučuji. Dex jde na eShop za 19,99$, ale tento týden je v prodeji za 17,99$. Takže pokud máte zájem, teď je čas to zachytit.